Renewal Mudah Dengan Shaklee

Entry kali ini Kak Rai nak bagitahu betapa mudahnya untuk renewal Shaklee anda. Entry ini untuk mereka yang pernah dan telah mendaftar sebagai ahli Shaklee. Setiap keahlian akan tamat setiap tahun mengikut tarikh lahir korang. Kalau korang masih belum mendaftar sebagai ahli, korang boleh mendaftar keahlian percuma di sini

3 Cara Renewal Keahlian Shaklee

Ada 2 cara mudah untuk korang memperbaharui atau renew keahlian Shaklee. Hanya di hujung jari sahaja tanpa perlu berpenat lelah.

1. Melalui Belian Produk

Yang pertama ialah dengan belian produk. Korang boleh login website Shaklee dan beli mana-mana produk Shaklee termasuk produk promo. Secara automatik, shaklee akan memperbaharui keahlian. 

2. Melalui Yuran

Yang kedua ini, korang tidak perlu membeli produk Shaklee tetapi korang hanya perlu membayar yuran renewal sebanyak RM 35 untuk setahun. Ini juga boleh di buat melalui online website Shaklee. Hanya perlu login dan reminder untuk renewal akan terpapar di screen korang. Hanya klik di link yang dinyatakan dan buat bayaran secara online. Ok siap!

Kedua-dua cara ini hanya untuk keahlian mereka yang akan tamat dalam tempoh 3 bulan dari tarikh lahir atau yang telah tamat keahliannya dalam tempoh 3 bulan selepas tarikh lahir iaitu tarikh tamat tempoh keahlian.

3. Melalui kaunter Branch atau HQ Shaklee

Kedua-dua cara di atas boleh juga di buat melalui kaunter bayaran di setiap branch Shaklee. Biasanya untuk mereka yang tidak ada online banking, lebih gemarkan cara ini. Hanya perlu pergi ke mana-mana branch Shaklee, dan korang boleh terus ke kaunter dan maklumkan kepada mereka untuk renew keahlian samada melalui pembelian produk mahupun melalui bayaran yuran.

Untuk bulan ini, korang boleh memperbaharui keahlian secara PERCUMA dengan set promo yang super duper murah ni. Hanya dengan belian 2 botol SR Vita C atau 2 Tong ESP dengan harga RM 99 secara automatik keahlian korang akan diperbaharui.

Apalagi?

Jom renew sekarang!

Hanya untuk keahlian mereka yang akan tamat dalam tempoh 3 bulan dari tarikh lahir atau yang telah tamat keahliannya dalam tempoh 3 bulan selepas tarikh lahir iaitu tarikh tamat tempoh keahlian.

Mudah sahaja nak renew keahlian Shaklee. Kalau masih tidak tahu, boleh hubungi upline korang untuk bantuan. Untuk group Kak Rai, ISG , Kak Rai memang akan guide step by step macam mana nak renew keahlian.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *