Makan Vitamin Dapat Cash Rebate

Pernah dengar aplikasi SETEL?

Tahu tak yang setiap pembelian minyak kenderaan melalui SETEL akan dapat point yang boleh di tukarkan kepada nilai duit untuk pembelian minyak seterusnya? Bayangkan setiap kali kita isi minyak kereta, kita dapat cashback. Best kan?

Begitu juga dengan Suplemen.

Biasa dengar, makan shaklee dapat CASH REBATE

Mungkin ramai yang masih belum tahu yang korang boleh dapat point dengan setiap belian vitamin Shaklee yang boleh di convertkan menjadi tunai. Tak perlu menjual pun korang masih boleh dapatkan cash rebate ni. 

Contohnya macam dalam pic ni. Ini website yang Shaklee sediakan untuk semua ahlinya tidak kira yang sekadar membeli untuk keperluan sendiri mahupun yang mahu berbisnes. Korang boleh nampak cash rebate RM 114.48 yang akan dapat nanti. Dan nilai ini akan bertambah mengikut pembelian terkumpul korang setiap bulan.

Ini pula cash atau bonus yang Shaklee telahpun bayar ke akaun bank berdasarkan pembelian terkumpul korang bulan lepas. Ahli makan sendiri sahaja ni. Membeli untuk keperluan keluarga sahaja tanpa menjual. Lagi banyak korang berbelanja, lagi besar nilai cash rebate yang bakal korang perolehi.

Nak tahu macam mana?

Lihat jadual ni. Cash Rebate atau bonus ini di kira berdasarkan setiap point melalui pembelian terkumpul setiap bulan. Maksudnya setiap botol suplemen yang korang beli ada point tertentu. Kalau korang membuat belian terkumpul selama sebulan sebanyak RM 2040, korang layak dapat point sebanyak 600 point yang akan di tukarkan kepada cash bernilai RM 224.20. Banyak kan?

Dengan nilai dua ratus ringgit ni korang dah boleh makan suplemen secara PERCUMA tanpa perlu keluarkan cash lagi. Hanya gunakan cash rebate ini sahaja. Untung sangat kan. 

Di samping menjaga kesihatan dengan mengamalkan suplemen untuk sekeluarga, korang juga boleh dapat cash rebate untuk pembelian suplemen di bulan-bulan seterusnya. 

Jadi, korang boleh plan macam mana nak berbelanja dengan bijak. 

Nak tahu lebih lanjut, boleh contact Kak Rai ok.

#blogmegashaklee #nextlevelblogging #shakleetriump2023 #shakleethrive2023

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *